
Mannerheim 19 reviews
Hyvä ravintolakokemus muodostuu näistä:
Ensiksi, mistään ei pidä olla pienintäkään huomauttamisen aihetta.
Toiseksi, henkilökunnan tulee sovittaa palvelunsa asiakkaan noudattamaan tahtiin ja aikatauluun - ylipitkät odotukset ovat pahasta, samoin luonnollisesti liian kiivaassa tahdissa tuotu ruoka.
Kolmanneksi, hyvä ruoka ja juomat sen kanssa.
Neljänneksi, ystävällisyys ja tunnelma.
Prameita puitteita, pitkää menyytä tai viinilistaa, kalliita hintoja tai julkkiksia naapuripöydissä ei sensijaan tarvita lainkaan. Ei myöskään korkealle kasattuja ruokaviritelmiä.
%count% reviews 19
Actions
3 months ago
4 months ago
4 months ago
5 months ago
9 months ago
12 months ago
about 1 year ago
about 1 year ago
about 1 year ago
over 2 years ago
over 2 years ago
over 3 years ago
over 3 years ago
over 3 years ago
over 3 years ago
over 4 years ago
over 8 years ago
over 8 years ago
over 8 years ago
over 8 years ago